Ofte stillede spørgsmål

Din ordre

Du vil altid få tilsendt en ordrebekræftelse på e-mail. Pakkens track & trace vil altid fremgå af din ordrebekræftelse. Du kan derudover oprette en profil via følgende link, så du kan følge alle dine ordrer. Vi sender derudover altid en e-mail når din ordre er afsendt.

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, kan det skyldes, at den er havnet i din spam- eller reklamemappe i din indbakke. Finder du mailen her, kan du markere den som ikke værende spam, så fremtidige mails fra os kommer direkte ind i din indbakke.

Har du ikke fået din ordrebekræftelse, kan du kontakte kundeservice, som tjekker dine oplysninger og indtastning.

Efter bestillingen er godkendt kan du desværre ikke lave tilføjelser. Det skyldes at vi ikke har mulighed for at tilføje og dermed hæve beløbet du har godkendt til betaling. Du skal derfor ind og placere en ny ordre.

Du kan godt fortryde dit køb. Afhængig af hvor langt vi er med ordrehåndteringen, så kan vi enten A. Bekræfte annulleringen uden at der skal foretages yderligere. B. Henvise til hvor du finder vores returformular.

Fortrydelse & Returnering

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Roidmi, og fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget din vare. For bruge din fortrydelsesret skal du gå ind og udfylde vores online returformular, som du finder her.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Hvis varen skulle vurderes til at være værdiforringet, kan du kun få en del af købsbeløbet refunderet. Beløbet du får tilbagebetalt afhænger af varens handelsmæssige værdi. Ved returnering af brugte varer forbeholder Witt Hvidevarer A/S sig retten til at kræve godtgørelse for værdiforringelse, som fastsættes af Witt Hvidevarer A/S ud fra gensalgsværdien. Et brugtgebyr kan udgøre 0-99% af varens oprindelige salgspris. Læs mere under fortrydelse og returnering her.

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde gratis returnering, da vi fortsat ønsker at kunne holde en konkurrencedygtig markedspris for alle kunder. Vælger du at udnytte fortrydelsesretten, skal du derfor selv betale portoen for at sende varen retur. Dog tilbyder vi køb af returforsendelse, som typisk er billigere end hvis du selv vælger at købe porto. Du kan benytte din fortrydelsesret her

Bestilling

Vi tilbyder betaling via betalingskort (Dankort, Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro og MobilePay), forudbetalt bankoverførsel. Bemærk: Ved betaling ved bankoverførsel er du ikke omfattet af indsigelsesordningen og pålægges et gebyr på DKK 29,00.

Alle ordrer skal ind via. vores hjemmeside - dvs. du kan ikke placere din ordre via. tlf. Men har du brug for at blive guidet til hvilken vare du skal vælge, så hjælper vi gerne.

Kontakt da gerne vores kundeservice info@roidmi.dk eller på tlf. +45 88 44 45 10. Mandag - torsdag kl. 09.00-16.00 og fredag kl. 09.00-15.00.

Reklamation & Service

Hvis dit produkt er gået i stykker inden for reklamationsretten, skal du udfylde vores serviceformular på her.

Du bedes venligst at udfylde vores serviceformular her.

Hvis du har modtaget et produkt som er gået i stykker under transporten, skal du straks udfylde vores serviceformular her.

Produkter

Der følger altid en brugsanvisning eller manual med varen, når du køber produktet. Hvis den skulle blive væk, kan du finde det her.

Ja, det kan man godt. Et udvalg af de mest brugt reservedele finder du online under tilbehør. Kan du ikke finde det, du skal bruge, er du velkommen til at kontakt os her.

Du kan finde en guide her.

Vi har lavet en guide til dig, som du kan finde her. Har du stadig brug for vejledning, kan du kontakte os her.

Din kurv
Din kurv er tom
Login
Andre sprog